Tämä näkyy myös käytännössä: Visurilla ei ole ollut vaikeuksia löytää rahoitusta tai tekijöitä asiakasyhtiöidensä korjaushankkeisiin, vaikka pienissä kaupungeissa toimitaankin. Visuri isännöi taloyhtiöitä Ylivieskan ja Kalajoen seuduilla, pienistä rivitaloista suuriin kerrostaloihin ja loma-asuntokiinteistöihin.
Asiakastyössä Visurille on tärkeää asiakkaiden tasavertainen kohtelu. Hän huomioi kokouksissa myös vuokralaiset ja on hiljattain vetänyt useita remontteja, joissa on otettu erityisesti huomioon ikääntyneiden ja liikuntaesteisten tarpeet. Esimerkiksi LVIS-remonttien yhteydessä on tehty saunatiloista mahdollisimman esteettömiä, hankittu defibrillaattoreita taloyhtiöihin ja parannettu sisäänkäyntien esteettömyyttä.
Visuri saa asiakkailtaan kiitosta erityisesti selkeästä viestinnästä ja hyvistä kokouskäytännöistä. Ennen kokousta hän kokoaa hallituksille materiaalipaketit ja kokousten jälkeen dokumentoi käsitellyt asiat niin, että niihin on helppo palata vuosienkin kuluttua.
Visurin mukaan viestinnällä on iso merkitys myös siinä, millaista arvostusta isännöintiala saa:
”Taloyhtiöasumiseen ja kiinteistön ylläpitoon liittyy niin monia osapuolia ja isännöinti on tekemissä näiden kaikkien kanssa. Aktiivinen ja avoin viestintä on tärkeää, ja sillä varmistetaan myös asiakkaiden tyytyväisyys”
Työyhteisössään Visuri tunnetaan organisoijana, joka on kehittänyt erityisesti ajanhallintaan liittyviä käytäntöjä. Hänen vahvuuksiaan ovat ennakointi sekä kokonaisuuksien ja aikataulujen hyvä hallinta – nämä ovat auttaneet myös kollegoita purkamaan työjonoja.
Isännöitsijä-finalistina Visuri haluaa korostaa isännöintityön kokonaisvaltaisuutta ja sen merkitystä asukkaiden arjen sujumiselle:
– Isännöitsijän työ ei ole vain kiinteistön ylläpitoa, vaan asiakkaiden hyvän arjen varmistamista, sanoo Visuri.